Costa Rica - Reisverslag uit Costarica, Colombia van inge hulst - WaarBenJij.nu Costa Rica - Reisverslag uit Costarica, Colombia van inge hulst - WaarBenJij.nu

Costa Rica

Blijf op de hoogte en volg inge

12 Oktober 2015 | Colombia, Costarica

11 oktober 2015

Zo ipv 'sochtends 05.00 uur een verslagje schrijven is het nu 20.10 uur. Had vanochtend nog geen inlogcode voor Wifi. Maar nu dus wel....
Ik heb gisterochtend nog een canopy trail gedaan. Dat kwam zo, Rene was niet met ons mee geweest, niet omdat hij bang was(ahum, ahum) maar hij dacht dat er niet gefilmd kon worden. Dat had hij dus verkeerd en ik zei, wat jammer rene dat je niet meegegaan bent. Toch een beetje dun in de broek hè!! Nee hoor riep hij, het is dat ik het niet wist, van het filmen, anders was ik meegegaan. Nou, jammer dat we niet meer kunnen( we gingen de volgende ochtend weg) anders betaal ik voor jou....maar we kunnen niet, jammer. ...... lopen we Rolien onze reisleidster tegen het lijf en we vertellen het. Oh, roept ze kan wel hoor, als rene het zo graag wil, vertrekken we gewoon iets later! Zo gezegt zo gedaan, rene mee, met de poep dun langs de benen, maar hij deed het. Geen trucjes zoals vliegen, op de kop hangen maar dat geeft niet, hij deed het, Goed gedaan jochie....
Daarna snel douchen en de bus in op weg naar Samara. Vamos a la playa....
We kwamen ongeveer 15.00 uur aan in samara, koffers neergezt en naar het strand. We zijn nog in zee geweest , heerlijk.
Vandaag een rustig dagje de hele dag aan het strand geweest bij een fantastische strandtent. Zicht op zee maar we zaten toch lekker in de schaduw.. De zee was wederom heerlijk en een golven, niet te kort .En de temperatuur van de zee was heerlijk. Dus een lekker relax dagje. Morgenochtend gaat de rest op excursie dolfijnen zien, hebben wij al een keer gedaan dus wij slaan over. 'S middag gaan we op weg naar Playa Carrillo. Ben benieuwd....

• 12 Oktober 2015 - 08:48

Ans Papot:

Hoi Joop en Inge, wat genieten we van jullie reisverslagen. Wat een geweldige reis maken jullie. En petje af voor al die dingen die je doet daar op grote hoogte. Hahahaha. Jullie hebben gelukkig nog een aantal weken te gaan. We zijn benieuwd naar het volgende verslag. Knuffel Ans en Heddy.

• 12 Oktober 2015 - 09:44

Wilma Tolsma:

Weer een leuk verslag en even relaxen is ook fijn, alles even laten bezinken.
    René goed gedaan jochie haha.
    Groetjes vanuit mooi maar toch al een beetje koud Nederland.

• 12 Oktober 2015 - 10:54

Charles:

Het is maar goed dat je even de rust neemt en lekker bent gaan zwemmen in zee. Is ook een lekkere ontspanning voor het rugje van Joop. Veel plezier nog met deze mooie reis.

• 12 Oktober 2015 - 11:12

Ellen:

Wat heerlijk weer dat we jullie belevenissen van afstand mee kunnen beleven!. En wat een moed om die canopy trail te doen! Gelukkig dat René ook nog kon ;-) Ik ben wel benieuwd naar het filmpje dat hij gemaakt heeft....Zo te lezen genieten jullie volop. Veel plezier nog en ik kijk uit naar het volgende verslag. xxx

• 16 Oktober 2015 - 10:12

Nettie En Cilus:

Wel stoer van rene hoor .

Maar daarna lekker aan het strand, heerlijk genieten lekker in het water.