jakarta - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu jakarta - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu

jakarta

Blijf op de hoogte en volg inge

17 Oktober 2013 | Indonesië, Sumatra

Woensdag 16 oktober 2013

We hadden de ochtend vrij, heerlijk niet zo vroeg op en op je gemak alles doen. Hebben lekker in de lounge zitten kletsen. We wilden niets gaan ondernemen omdat we rond 12.00 uur opgehaald werden voor een stadstour en we zouden kennismaken met de rest van de groep die alleen Java en Bali deden. Al die er kwam geen reisleiding met groep... Op gegeven moment is Rene gaan navragen en bleek dat iemand in het vliegtuig onwel geworden was en het vliegtuig teruggekeerd is naar Kiev.Daar hebben ze wel 4 uur moeten wachten voor ze weer door konden vliegen naar Kuala Lumpur, daardoor hebben ze hun vlucht naar Jakarta gemist. Koffers zoek..
Wat een drama voor die mensen , zeg .
Ondertussen hebben wij taxi's geregeld en zijn we een eigen stadstour gaan maken.

17 oktober
Vanochtend moesten we vroeg op 6.00 uur, ontbijten en om 7.00 uur zijn we vertrokken voor korte stadstour. Toch leuk dat je nog veel nederlandse gebouwen, woorden e.d. tegenkomt. We zijn geweest bij het nationaal monument, de haven, het oude batavia en toen snel op weg naar Bogor (voormalig Buitenzorg) tenminste snel......heel veel file. (We klagen nooit meer over de koentunnel nu we dit gezien hebben).Uiteindelijk in Bogor aangekomen en een rondleiding in de botanische tuin gekregen. Leuk en lekker de benen even strekken.
Daarna opweg naar Bandung waar we vanavond om 20.00 uur aankwamen.
Helemaar gaar. We hebben de hele dag gereden op de uitstapjes na en toch maar 180 km gereden. Niet te geloven toch.
Zitten weer in een prachtig hotel en blijven hier twee nachten slapen.

• 21 Oktober 2013 - 20:10

Mariska:

Hoi Lieverds,

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. geniet er nog leker van.
    Een hele dikk kus van ons Liefs Mariska