java - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu java - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu

java

Blijf op de hoogte en volg inge

15 Oktober 2013 | Indonesië, Sumatra

Dinsdag 15 oktober 2013, het is 11.35 uur en even tijd om te schrijven (dit hotel heeft een erg goede wifi verbinding) . We zijn vanochtend vertrokken uit Medan en waren om ong. 14.30 uur geland op vliegveld jakarta, met de bus naar ons hotel en onze mond viel bijna open, wat een luxe hotel, we voelden ons net beroemdheden zo werden we ontvangen en zo mooi ziet alles er uit. Heerlijk gezwommen in het zwembad en vanavond lekker gedineerd. Jammer dat ik nog niet heb ontdekt hoe ik foto's toe kan voegen maar dat komt wel. We kregen ook nog een bericht waar we erg van schrokken... Levi was van de trap gevallen en heeft zijn arm op twee plaatsen gebroken en was aan het wachten want hij moest geopereerd worden. We hebben meteen gebeld en hij was net uit de OK. Zat tot zijn oksel in het gips maar alles was goed. Hij was erg flink geweest, wat een kanjer he.Wat een geruststelling.
16 okt. Gaan we een stadsrondrit maken en naar de oude haven Sunda Kelappa waar prachtige zeilschepen liggen, alsmede het oude stadhuisplein, het hart van het voormalige Batavia.

• 15 Oktober 2013 - 19:55

Ans En Heddy Papot:

Hallo Joop en inge,
    Wat zullen jullie geschrokken zijn, maar fijn dat het verder goed is afgelopen met Levi.
    Jullie maken denk ik echt het sobere en het hele luxe mee, qua hotels. Een rustdag tussen door is ook wel prettig. Geniet maar lekker van alles.
    Lieve groetjes van ons, Heddy en Ans

• 16 Oktober 2013 - 10:24

Ivonne En Duif:

Hoi Inge en Joop,

Levi heeft het heel goed gedaan op de OK hoor! Hij heeft gevraagd of ze oma Inge wel kenden en verteld dat oma aan de andere kant van de wereld is ;-)
    Wel even schrikken voor jullie natuurlijk!
    Geniet heerlijk van alle luxe en groetjes vanaf de OK!!

• 16 Oktober 2013 - 18:13

Mies:

Hallo Inge en Joop, arme Levi, kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. Maar wat fijn dat jullie zo genieten. We zijn erg nieuwsgierig naar de foto's. Groeten aan Joop, Marjan Rene en de andere vrienden. We zien uit naar je volgende bericht en (foto's). Lliefs Jan en Mies x.

• 16 Oktober 2013 - 20:30

Charles:

Dat je schrikt van Levi is begrijpelijk. Maar de operatie is goed gegaan, dus als je weer terug bent kan je weer lekker knuffelen met hem. Geniet nu beiden van je mooie reis door Indonesie.
    Vandaag weer even op de camping geweest om de laatste zaken op te Bergen. Ook de mijne staat nu gereed om verplaatst te worden.
    Vrijdag over een week gaat het gebeuren en wees gerust. Ook die van jou zal onder streng toezicht worden verplaatst.
    Groetjes vanuit Purmerend.

• 17 Oktober 2013 - 01:47

Nettie En Cilus:

Hoi luitjes wat vervelend voor jullie .dat dit nu met levi is gebeurt ,en dat nu jullie aan zo,n heerlijke reis bezig zijn.
    Maar gelukkig is alles weer achter de rug ,en is hij in goede handen,genieten jullie maar van die mooie reis.
    Groetjes nettie cilus.

• 21 Oktober 2013 - 12:31

Wilma En Joop:

Wat een mooie verslagen wat leuk. Wij zijn net terug van de boot.
    Och die arme Levi gelukkig gaat het wat beter, wat een kanjer.
    Veel plezier groetjes aan allemaal xxxx