lombok - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu lombok - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu

lombok

Blijf op de hoogte en volg inge

01 November 2013 | Indonesië, Sumatra

1 november 2013

Vandaag gaan we naar de Gilli Gilli eilanden, 8.00 uur zaten we in de auto, ongeveer 2 uur rijden dan nog een half uur in een snelle boot en daar was het dan....het bounty eiland, witte stranden, palmbomen, turquoise zee. We hebben heerlijk aan het strand gelegen en gesnorkeld.Ik had nog nooit gesnorkeld dus dat was even wennen. Het leek net of je in een aquarium aan het zwemmen was. Al die mooi gekleurde vissen in soorten en maten, prachtig.
We hebben er een heerlijke dag doorgebracht. We gingen een uur of drie terug en op lombok was het slecht weer, dat zagen we uit de verte, en een golven ongeloofelijk. De punt van de boot dook helemaal in de golven en het buiswater vloog over ons heen. De nodige hilariteit, dat begrijp je! Aan land gekomen in lombok regende het behoorlijk, maar het regende warm water.... het was helemaal niet koud of naar, zelfs wel grappig om in de regen te lopen.
Weer terug in het hotel, gaan we lekker douchen, relaxen en vanavond om half 8 lekker eten. Het is een heerlijke afsluiting van lombok geweest.
Morgen worden we om half 4 gehaald voor de vlucht terug naar Bali, dan nog een dagje bali en dan naar huis..
Dat is ook weer heerlijk, iedereen weer zien , de kinderen en de kleinkinderen knuffelen, weer ons eigen huis.

• 01 November 2013 - 11:12

Duif En Ivonne:

Geniet nog even heerlijk van die laatste paar dagen en alvast een hele goede en veilige reis naar huis!

groetjes Duif en Ivon

• 01 November 2013 - 11:27

Wilma:

Fijn dat jullie zo hebben genoten, lijkt ons wel dat het vermoeiend is geweest. Vooral alle indrukken. Misschien kom je Marcel van Chris nog tegen hij ging nu ook naar Bali voor zijn werk ( zou toevallig zijn).
    Een goede terugreis gewenst en tot gauw.
    Dikke knuffel voor allemaal, Joop en Wilma

• 01 November 2013 - 12:15

Rita En Dirk:

Hoi vakantiegangers ja aan alles komt een eind hè haha .een hele goeie vlucht terug.en tot gauw. Xxen de groetjes Rita en Dirk

• 01 November 2013 - 12:23

Sonja:

Hallo,
    Wat een reis is het geweest . Heel veel gezien en het is wel snel voorbij gegaan. Nog een laatste dag en dan weer in het vliegtuig. Weet niet of je dit nog leest in Indonesie of pas als je weer thuis bent. Nog veel plezier en alvast een goede reis. Zijn jullie ook nog naar de supermarkt Hardy's geweest een enorme winkel die van alles verkoopt. Doei dikke kus