Indonesië - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu Indonesië - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu

Indonesië

Blijf op de hoogte en volg inge

14 Oktober 2013 | Indonesië, Sumatra

Woensdag 9 okt. 2013 gevlogen van amsterdam naar Medan, goede vlucht gehad en het was erg heet bij aankomst.
Dag2 rondrit in medan en daarna doorgereden naar het Tobameer waar we in het donker aankwamen. Toen nog een half uurtje varen naar het eiland Samosir. Volgende dag zagen we pas hoe mooi het er was.
Dag 3 vandaag alle bezienswaardigheden van Samosir bekeken, fascinerend.
Dag4 Terug gevaren naar Parapat en eigenlijk de hele dag gereden (330 km) naar Bukit Lawang nabij Bohorok.
Dag 5 Vroeg opgestaan om olv de ranger orang oetangs te gaan zien. We hebben er 3 gezien. Mazzel. En erg leuk. De wandeling door de jungle was ook heel apart. Lianen , rubberbomen, bomen van 300jaar oud enz. 'S middags wwer teruggereden naar Medan. Morgen vliegen we naar java.

• 14 Oktober 2013 - 19:09

Charles:

Goed ontvangen jullie reisverslag.
    Leuk is dit allemaal.
    Zie het vervolg wel tegemoet.
    Groeten Charles.

P.S. Het is hier de afgelopen dagen bar en boos weer geweest.
    Goed dat de voortenten eraf waren

• 14 Oktober 2013 - 19:19

Jill:

Wat leuk Inge dat dit lukt we blijven jullie volgen.heel veel plezier met z'n allen en kijk uit naar meer berichtjes dikke kus Jill en peter

• 14 Oktober 2013 - 19:48

Rita:

Hoi Joop en Inge wat heerlijk dat alles goed gaat leuk om te lezen.geniet van de omgeving en elkaar.groetjes Rita en Dirk

• 14 Oktober 2013 - 20:28

Son Ja:

Hoi Joop en Inge, als eerste bedankt voor de bloemen, ik heb een fantastische dag gehad jammer dat jullie er niet bij waren. De reis klinkt goed, en de warmte daar wen je wel aan. De kou bij terug komst is erger hoor. Het is een reis om iet te vergeten alle dagen heel veel indrukken, maak maar veel foto's en schrijf alle dagen waar je naartoe gaat en hoe het allemaal heet. Je bent dat n.l. snel vergeten. Heel veel plezier en leuk om zo kontakt te hebben. dikke knuffel Niek en Sonja

• 15 Oktober 2013 - 01:00

Nettie En Cilus Voorthuijsen:

Hoi joop en inge wat leuk om jullie op deze manier te volgen,en dat zullen we zeker doen.
    Maar niet klagen over het warme weer,want het is hier steeds kouder ik wil wel met jullie ruilen.
    Het is pas het begin en je hebt al heel wat indrukken,nuwe blijfen jullie volgen ,geniet er maar lekker van.
    Veel liefs nettie en cilus.

• 15 Oktober 2013 - 08:24

Ivonne Duif Ilse En De Rest:

Superleuk om jullie zo te volgen!
    Geniet er lekker van met z'n allen.
    Jullie missen hier niks want het regent hier hele dagen

Liefs van ons allemaal
    Ivonne en Duif

• 15 Oktober 2013 - 09:04

Ans En Heddy:

Hallo Joop en Inge,
    Wat leuk dat we zo een beetje kunnen volgen, wat jullie allemaal meemaken. We vinden het erg leuk om op de hoogte te blijven en wat ik zo lees hebben jullie een druk programma, maar wel heel erg afwisselend.
    Groetjes Ans.

• 15 Oktober 2013 - 10:15

Maarten En Tineke:

Wat leuke verrassing om jullie te kunnen volgen.
    Zo kunnen wij mee genieten.
    Fijne tijd, liefs van ons. Maarten en Tineke.

• 15 Oktober 2013 - 14:16

Mies En Jan:

Wat een leuk bericht dat wij jullie zo kunnen volgen zo ver van ons vandaan
    nog bedankt voor de kaart.Nog veel plezier en mooie dingen te zien.
    Liefs van Mies en Jan.

• 15 Oktober 2013 - 18:46

San, Miran En Madelief:

Hallo oudjes!

Leuk om te lezen dat het zo goed bevalt... en om eerlijk te zijn Inge we hebben reikhalzend uitgekeken naar je levendige vlotte manier van beschrijven!
    Jullie missen hier in NL niets belangrijks anders dan het weer wat lijkt op een beerput.

Ik heb nog een vraag:
    Vorige keer op waarbenjij.nu ingeenjoppe... in geen joppe?!? wat niet in welke joppe??
    Nu op waarbenjij.nu wederom een topper!
    Wie is Ger en waarom heeft Joppe sex met hem? Joppeeninger --> Jop(pes) peen in Ger ??!

Tot het volgende verslag!

Doei van jullie favoriete zoon en aanhang (de meiden)!