Pangandaran naar Yokyakarta - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu Pangandaran naar Yokyakarta - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu

Pangandaran naar Yokyakarta

Blijf op de hoogte en volg inge

22 Oktober 2013 | Indonesië, Sumatra

21 oktober 2013

Niet veel over de dag te vertellen, we moeten naar yokyakarta dat is 285 km, betekent dus bijna de hele dag in de bus.Veel bochtenwerk en vaak niet harder dan 40km. We hebben nog een leuke stop gemaakt bij een lagere school, verlegen dat die kindertjes waren. Logisch van die grote witte mensen. Om half drie kwamen we aan bij de Borobudur.Indrukwekkend bouwwerk. De Borobudur is het grootste boedhistische heiligdom ter wereld. We hebben daar een hele leuke rondleiding gehad van ruim een uur. Daarna door naar ons hotel, het voormalig paleis van de sultan, dat hebben ze verbouwd tot hotel, waaauw.
Genieten............

• 22 Oktober 2013 - 19:46

Charles:

Goed dat jullie zo in luxe worden ondergedompeld. Zal de vele foo's nog wel eens op een moment op de camping bewonderen. Mijn vakantie vandaag was naar de camping gaan en drie caravans laten verkassen van de plek naar de parkeerplaats. Maar het was hier wel heel mooi weer vandaag 22-10-13. Geloof het of niet, het was vandaag 21 graden. Groetjes

• 22 Oktober 2013 - 23:10

Wilma En Joop:

Wat een bijzondere ervaringen doen jullie op.
    Wij genieten in een warm Nederland met jullie mee, leuk dat jullie deze verSlagen maken voor het thuisfront.
    Lieve groet Joop en Wilma

• 23 Oktober 2013 - 01:34

Nettie En Cilus:

Wel vermoeiend zo vroeg op maar dan zie je ook wel wat ,is een beetje jammer inge dat je de sultan zelf niet hebt ontmoet.
    Lieve groetjes nettie en cilus.