Malang - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu Malang - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu

Malang

Blijf op de hoogte en volg inge

24 Oktober 2013 | Indonesië, Sumatra

24 oktober 2013

Jeetje wat heerlijk niet vroeg op en lekker niets. We hebben uitgeslapen tot 08.30 uur, erg luxe voor ons. Toen op ons gemak ontbeten. Joop gaat steeds meer op een Indo lijken, hij eet bij het ontbijt zelfs mie....Wij eten lekker geroosterde boterhammetjes en overheerlijk fruit. Joop moest echt naar de kapper, hij zag er niet uit! Zijn baard moest echt gedaan worden. Bij de hotelreceptie geinformeerd waar de kapper zat en hupsakee Joop naar de kapper. Ze keken wel gek op toen we binnen stapten.Gelukkig zat er een meneer (klant) die goed engels sprak. Ze dachten eerst dat joop zijn hele baard eraf moest en dan giechelen ze er zo lekker bij. Maar het is allemaal goed gekomen en hij ziet er weer keurig uit. En dat voor € 2.45, haar en baard... is dat geen giller. Bij terugkomst in het hotel zijn we nog heerlijk gaan zwemmen. En om 14.00 uur zijn we een stadstour gaan maken. Het is nu 20.50 uur en we liggen al in bed omdat we vannacht om 01.00 uur weggaan om de zonsopgang op de Bromavulkaan te zien. Welterusten.

• 24 Oktober 2013 - 17:46

Wilma:

Jammer dat je van Joop geen foto kan plaatsen(ervoor en erna).
    Rust lekker uit en welterusten.
    Groetjes uit een warm Hoornxxxx

• 24 Oktober 2013 - 18:52

Mies:

Wij haddenJoop ook wel willen zien voor en na de knipbeurt,maar wij wachten op de foto's.
    Veel plezier en nog fijne dagen.
    Groetten Jan en Mies

• 25 Oktober 2013 - 12:01

Nettie En Cilus:

Hoi allemaal.Heerlijk even een dagje lekker cillen,dat is wel even lekker het is al druk zat.
    Dat kappertje wil frank ook wel,we hebben hem zonet op gehaald want we gaan samen met de meiden een weekje naar marveld.
    verleden week zij hij spontaan hoe gaat het met joop ,nu het zit wel diep hoor.
    Maar ook van frank dus de groeten
    We gaan jullie wel volgen op de tablet ,maar ik moet nog even uit vogelen hoe ik berichtjes moet versturen.
    Greotjes van ons allemaal.

• 26 Oktober 2013 - 13:46

Sonja:

Hallo, nou we lezen dat jullie je enorm vermaken. Wat een mooi en heerlijk land he. En was het mooi weer bij de bromo of wat bewolkt. Toen wij er waren zijn we niet naar de Bromo geweest en de mensen die wel waren gegaan die hadden het niet getroffen, maar ja dat weet je niet van te voren. Waarschijnlijk zitten jullie nu alweer een plaats verder. Weet niet meer hoe het heten waar wij waren maar we gingen toen naar een plantage met vanille bomen en peperbomen en daar kregen we een voorstelling van kindjes die danste en zongen. Was leuk en hebben daar ook gegeten. Benieuwd of jullie daar ook heen gaan. De herfst is hier begonnen de bladeren vallen maar de temperatuur valt mee. Het wordt zeker voor jullie wat rustiger als jullie naar Bali gaan, daar kun je dan lekker uitrusten, nou geniet er nog maar even van groetjes van ons aan jullie allemaal.