van balie naar lombok - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu van balie naar lombok - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu

van balie naar lombok

Blijf op de hoogte en volg inge

31 Oktober 2013 | Indonesië, Sumatra

30 oktober 2013

Wat een luxe, we konden weer rustig aan doen. Het gekke is dat je steeds vroeg wakker bent maar er nu niet uit hoeft. Lekker ontbeten en toen rustig aan de boel gepakt want vanmiddag vliegen we naar lombok. Gelukkig pas in de namiddag dus nog volop tijd om van de villa te genieten.
Op denpasar, het vliegveld van bali, is het een reuze gaos.... Als we in de rij staan voor koffercheck stappen allerlei mensen zo tussen de rij in. Tolerantie is hier een gevleugeld woord. Dan moeten we boarden bij gate 20, staat op de borden, nee toch niet, dus naar 19, nee toch weer naar 20. Nou ja, het is gelukt en we zijn veilig op lombok aangekomen.Waar het een oase van rust is na het drukke bali. Wederom een prachtig hotel, aan het strand. Jammer genoeg hebben we geen zeezicht maar je kunt niet alles hebben. We hebben heerlijk zitten eten aan het strand en hadden echt zo'n tropisch eiland gevoel, met rieten huisjes en wuifende palmen, heerlijk.
Morgen gaan we op excursie over lombok, niet te lang hoop ik want ik wil lekker aan het strand liggen. De temperatuur is hier lekkerder dan op bali, daar had ik echt last van de warmte, werd er doodmoe van, maar tot nu toe is het hier heerlijk.

• 31 Oktober 2013 - 13:53

Mariska:

Hoi vakantiegangers,
    Lekker dat je minder last hebt van de warmte.Geniet nog van de laatste dagen.Stuur morgen weer een mailtje.Liefs Mariska

• 31 Oktober 2013 - 20:02

Ellen:

Hoi Inge en Joop (en reisgenoten)

Wat een belevenissen allemaal! Wat geweldig, elke dag zo'n reisverslag. Is denk ik ook wel nodig want straks weet je het allemaal niet meer en nu kan je het nog eens terug lezen.

Ja wordt nu wel een beetje tijd voor af en toe een strandje ;-) Je kan niet wit terug komen hoor. En jullie hebben echt veel gedaan zeg. Mooie foto van dat bootje bij zonsondergang en wat een prachtige villa. Lekker dat jullie er wat langer van konden genieten.
    Fijn dat de temperatuur nu beter is. Hier hebben we inmiddels de 1e herfststorm achter de rug. ;-)

Nou lieverds, geniet er nog maar lekker van.

Groetjes
    Ellen