seminyak - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu seminyak - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu

seminyak

Blijf op de hoogte en volg inge

30 Oktober 2013 | Indonesië, Sumatra

29 oktober 2013

Heerlijk geslapen in onze villa en relaxt ontbeten, zalig. De dag is voor ons...
De villa is heel luxe en reuze ruim. Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar alleen de straatkant is een dichte muur, je komt binnen en links en rechts 2 slaapkamers met badkamer en voor je een enorme ruime huis, eetkamer zonder buitenmuren, het is open naar de tuin toe. Daarvoor een heerlijk prive zwembad en in de tuin nog een soort prieel als 3e slaapkamer.ik zal wat foto's erbij doen die heb ik met het tablet gemaakt en dat kan ik wel bijvoegen. We zijn ook nog naar het strand geweest en in de Indische oceaan gezwommen, sterke branding, ik kreeg een golf helemaal over me heen.en je weet het, he, mijn haar mag nooit nat.... nou, ik dreef......
's middags werden we opgehaald om naar de vuurdans cq apendans te gaan kijkenin Uluwatu.. De locatie was fantastisch, op een rots aan zee waar we een fantastische zonsondergang zagen en er werd een groot vuur aangestoken en er was een groep mannen wel 50 stuks, allemaal in sarong en die zongen de heltijd tjaka, tjaka. En ondertussen werd er een traditionele dans opgevoerd. Heel leuk om mee te maken en wat een sfeertje.
Daarna hebben we op het strand gegeten en weer terug naar huis.
Morgennamiddag gaan we naar Lombok vliegen.

• 30 Oktober 2013 - 08:58

Heddy En Ans:

We lezen alle reisverslagen en denken af en toe als jullie weer heel vroeg op moeten of heel lang onderweg zijn, van goh het is ook wel heel vermoeiend en druk, maar heb net de foto's bekeken van jullie villa, en dat is dan wel super de luxe en dan heb je toch ook wel weer de rust even om bij te komen. Kan me voorstellen dat je af en toe kwijt bent, wat je allemaal meemaakt. Het zijn gewoon heel veel indrukken die je opdoet. Genieten jullie er nog maar lekker van.
    Lieve groetjes heddy en ans