lovina -ubud - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu lovina -ubud - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu

lovina -ubud

Blijf op de hoogte en volg inge

30 Oktober 2013 | Indonesië, Sumatra

Ik heb de laatste dagen een beetje door elkaar gehaald, als je niet meteen je verslagje maakt weet je het na een paar dagen gewoon niet meer. Je maakt zoveel mee en krijgt zoveel indrukken, dat ik soms roep ; jongens wat hebben we eergister ook al weer gedaan. Het komt er nl niet altijd van om meteen te schrijven, geen internet (of alleen in de lobby en niet op je kamer), laat in je hotel, vermoeid zijn (de warmte op bali is een erge vochtige warmte die is heel vermoeiend, tenminste voor mij).
Vandaag op een christelijke tijd vertrokken, 08.30 uur, richting
Ubud. Ubud is een kunstnijverheids dorp met heel veel winkeltjes met schilderijen, beelden, gevlochten spullen ed. Ook zijn we naar het dorpje Kintamani gereden waar we een prachtig uitzicht hadden op de Batur vulkaan en het gelijknamige kratermeer.