ketapang - lovina - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu ketapang - lovina - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van inge hulst - WaarBenJij.nu

ketapang - lovina

Blijf op de hoogte en volg inge

29 Oktober 2013 | Indonesië, Sumatra

27 oktober

Voor de derde keer dit verslagje schrijven ... Het tablet heeft kuren, wil niet opslaan en zo maar in ene mijn verslag weg.
Dus nu de verkorte versie.......
Vroeg op 5.30 uur om dolfijnen te spotten in van die smalle kano's met drijf armen. We hebben zeker een half uur gevaren en de hoop al een beetje opgeven en toen welja een hele school dolfijnen vlak langs de boot. Hardstikke leuk.
Met de ferry naar Bali gevaren dat was ongeveer 30 min , kwamen aan in Gilimanuck. Daarna een houtsnijderij bezocht en naar Budha to Budha fabriek geweest. Op naar het hotel waar we de deuren goed dicht moesten houden voor de apen. Om de hoek van het hotel zit het apenbos, vandaar.Sorry voor de korte opsomming maar ik heb geen zin meer.

• 29 Oktober 2013 - 16:15

Mariska:

Hoi Lieverds,

Wat verevelend zeg dat je tablet kuren geeft.
    Wat gaaf dat jullie uiteindelijk toch een hele school dolfijnen zagen.Ben benieuwd naar de foto's.
    Dat jullie de deuren dicht moeten houden voor dde apen zeg.Zijn ze dan uit dat apenbos onsnapt of lopen ze gewoon vrij rond. Heb je nog iets voor je zelf gekocht in de fabriek.Geniet er nog lekker van X