Costa Rica - Reisverslag uit Costarica, Colombia van inge hulst - WaarBenJij.nu Costa Rica - Reisverslag uit Costarica, Colombia van inge hulst - WaarBenJij.nu

Costa Rica

Blijf op de hoogte en volg inge

16 Oktober 2015 | Colombia, Costarica

16 oktober 2015

We zijn 2 nachten in Manuel Antonio geweest. Onze bungalows liggen tegen de berg aan, de een groter dan de andere, die te bereiken zijn via paadjes met trappen.ik heb nog nooit zoveel trappen gelopen als hier, naar het zwembad, naar het restaurant, naar Joke en Wim, naar Mar en Rene en naar ons eigen huis. Wij liggen het hoogst van allemaal en hebben een schitterend uitzicht op zee. Maar als nadeel weer langs de weg...er is een open keuken, zithoek, grote badkamer, een ruim slaapgedeelte en een
trap omhoog naar bovenverdieping maar die is nu afgesloten. Heel ruim en mooi.
We hebben gisterochtend een wandeling van 3 uur gemaakt door het Nationaal Park Palo Verde, olv gids Marvin. Jeetje, wat heeft die jongen scherpe ogen en wat leuk is het lruk om met een gids zo'n wandeling te maken.wat vertelt hij veel wat er allemaal te zien is. We hebben de mooiste insecten, spinnen, brulapen, capucijneraapjes,wasberen,krabbetjes enz. enz. gezien, teveel om op te noemen.De wandeling komt ook bij het strand en wim zat op het strand op een stuk hout toen er twee wasbeertjes aan zijn rugzak zaten te fruniken.( op zoek naar wat lekkers).Op de terugweg kwamen we een groep capucijneraapjes tegen die het niet leuk vonden dat wij daar liepen, begonnen met takjes ed te gooien maar wim kreeg een stevige stok tegen zijn hoofd en schouder, wat een doerakken hè. 'S middags lekker geluierd bij het zwembad, je kon ook met de bus naar het nabij gelegen stadje, veel te heet!!
Vandaag vertrekken we naar Puerto Viejo de Saripiqui, het is een eind rijden dus we zullen de hele dag wel zoet zijn. 08.00 uur moeten onze koffers klaar staan en 08.30 vertrekken we. Voor die tijd ontbijten en klaar is kees. Ik ga opschieten....

• 16 Oktober 2015 - 20:16

Sonja:

Hallo, krijg jij onze reaktie ook te lezen. Groetjes en veel plezier.

• 19 Oktober 2015 - 22:49

Jacques:

Hi Inger en Joop,

Alles goed daar? We krijgen geen reisverslag meer sinds de 16e? Veel (vakantie) plezier nog!
    Groetjes van ons.