Costa Rica - Reisverslag uit Costarica, Colombia van inge hulst - WaarBenJij.nu Costa Rica - Reisverslag uit Costarica, Colombia van inge hulst - WaarBenJij.nu

Costa Rica

Blijf op de hoogte en volg inge

06 Oktober 2015 | Colombia, Costarica

Na een onrustige nacht , veel te vroeg wakker, vroeg onbeten, zijn we om om 8.30 uur op pad gegaan. San José is een enorme grote stad, en niet bijzonder aantrekkelijk. Goed dat we hier maar 1 nachtje verbleven.
Maar goed, we gingen op weg om een koffieplantage te bekijken en koffie te drinken. Heerlijk.
Lekker op het gemakje alles bekeken en daarna hebben we een omweg gemaakt via de watervallen van La Paz. Prachtig, we hebben eerst geluncht en prachtige vlinders, kolibries andere vogels met schitterende kleuren gezien, daarna op weg naar de watervallen. Zeer de moeite waard en de wandeling door het nevelwoud was prachtig. Door die omweg moesten we toch nog meer dan 2 uur rijden voor we in Fortuna, ons volgende hotel, aankwamen. We blijven hier 2 nachten. Het is nu bijna 23.00 uur en we gaan lekker slapen, welterusten.

• 07 Oktober 2015 - 08:04

Ans Papot:

Hoi Joop en Inge. Jullie hebben al een hele mooie 1e dag achter de rug en het slapen zal vast steeds beter gaan. Genieten jullie er maar lekker van.
    Groetjes Ans en Heddy

• 07 Oktober 2015 - 09:25

Rita Gijzen:

Hallootjes wat leuk om van jullie te horen.ach het is weer even wennen he.ga lekker genieten.regent het al ;) ? Hier wel hoor!haha nou de groetjes tot horens Rita en dirk.

• 07 Oktober 2015 - 10:59

Wilma:

Hallo allemaal
    Wat leuk om op deze manier jullie te volgen. Het klinkt nu al goed en dat is nog maar het begin.
    Groetjes uit nog redelijk mooi Nederland.

• 07 Oktober 2015 - 18:53

Jacques:

Hi, hadden ze op de koffieplantage geen thee? Lijkt ons inderdaad prachtig al die verschillende vogels en niet te vergeten de watervallen! En het begint pas... groetjes Yolande & Jacques

• 07 Oktober 2015 - 22:35

Truus Van Der Meulen:

Mooi he , heb je de vulkaan gezien? Nog een hele mooie reis. Gr. Cor en Truus

• 08 Oktober 2015 - 13:47

Leida:

hoiiiii

Wat leuk dit reisverslag. Lekker beknopt. Ik hoop dat je nog veel
    mag verzenden. We vonden het wel een giller dat esta formulier.
    heel herkenbaar wij hebben het al twee keer gehad. En kijken niet
    naar de derde keer uit.

veel plezier daar

X Leida

• 16 Oktober 2015 - 09:39

Nettie En Cilus:

Hallo Luitjes de eerste dag zit er op,fijne tweede dag groetjes nettie cilus